13 Ocak 2015 Salı

Soslu Turp Dilimleri



Turp sever olarak yemeklerde salatada ve böyle dilimleyerek her halde yapıp severek tüketiyorum.
Özellikle balık ve çiğköftenin yanına çok ama çok yakıştırıyorum sizde turp seviyorsanız soslu turp dilimlerini şiddetle tavsiye ederim :)

Malzemeler

  • 1-2 tane turp
  • 1 tatlı kaşığı domates salçası
  • Bir tutam nane ve pulbiber
  • Yarım limon


 Yapılışı
  • Turpları elma dilimi olacak şekilde dilimleyin
  • Bir kasede salça,baharat,tuz ve limon suyunu iyice karıştırın
  • Turp dilimlerini sosa ilave ederek karıştırın ve servis tabağına alın

6 yorum:

  1. Ilk defa goruyorum harika gorunuyor aslında ben cok severımde biraz acı oluyo dıye yıyemıyorum bide boyle deneyeyim canım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hiç denememiştim canım.nefis görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim, o konuda karar veremedim bir türlü. Farklı ve harika bir salata olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş eline sağlık.. bende ilk kez görüyorum en kısa zamanda yaparım inşaAllah sevgiler =)

    YanıtlaSil
  5. turp bizim evde çok sevilir. ama bu şekilde hiç yapılmadı:( eminin çok şey kaçırdık.en kısa sürede yapılacal sevgilerle canım

    YanıtlaSil
  6. yazcam canım sana sonra inşeAllah. bir kaç gün müsaade ne olur. çok çok yoğunum.kusuruma bakma. turp dilimleri çok lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil