6 Şubat 2014 Perşembe

İlk Karnemiz



 Selemün aleyküm
Sevgili ziyaretçilerim hepinize sağlık huzur dolu günler temenni ediyorum
Evet sonunda bizde dün karne aldık 4 günlük bir tatilimiz var  bu bizim ilk karnemiz Muhammed'ten çok ben heyecanlandım vede mutlu oldum.





Ahmet Yasin'siz olmaz tabi Muhammedin doğum gününde mum faslında resimde dahil etmeyi unutmuştum.
Bu sefer o unutmadı abisi poz verirken hemen objektife girdi,iyi ki kendi girmiş yoksa ben yine heyecandan her zaman ki gibi unutmuştum.



Ve karnemiz yanlız altı çizili yere dikkat büyüyünce profosör olmak istiyor sürekli söylüyor anne ben büyüyünce profosör olacağım sonrada polis sonrada marketçi:))
Bakalım büyüyünce ne olacakşimdilik profosörde kararlı görünüyor.


Okulumuzun karne hediyesi süpriz yumurta ve kalem.


İşte böyle heycanla bekledik ve karnemizi aldık inşAllah Allah ünüversite diplamalarını da görmeyi nasip eder.



8 yorum:

  1. kimbilir nasıl güzel bir duygudur.inşallah bende görürüm o günleri...

    YanıtlaSil
  2. Maşallah Allah nazarlardan saklasın. İkisi de birbirinden tatlı. Allah sizlere daha güzel anlarını yaşatmayı nasip etsin. Sevgi ve muhabbetle :)

    YanıtlaSil
  3. tuğçe öztürk
    aynen öyle anlatılmaz yaşanır Amin inşAllah ALLAH sanada nasip eder


    mutfağımdanesintiler
    AMİN arkadaşım
    Allah razı olsun güzel dileklerin için.
    inşAllah

    YanıtlaSil
  4. tebrik ederim canım.inşallah profesör olur o günleri de görmeniz dileğiyle sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. eminece tarifleri
    Amin inşAllah

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel ideali var Inşallah profesör olduğu günleride görürsünüz..Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  7. NURCAN GÜRSOY
    Amin inşAllah
    teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun ınsallah daha nıcelerı gorursunuz ınsallah

    YanıtlaSil